יום שני, 1 בדצמבר 2014

דברים חדשים ומרגשים- ערכות הפעלה ומתכונים לשולחן יום הולדת

אחרי הקיץ שהיה אינטנסיבי במיוחד מצאתי את עצמי בחודש ספטמבר יחסית פנויה, זה לא קרה לי כבר כמה שנים כי אני מומחית בלהעמיס על עצמי, לא לדעת להגיד לא, ולהיות תמיד מאוד מאוד עסוקה...
אחרי הנסיעה לסיציליה (כמה כיף היה לי אפשר לקרוא כאן) החלטתי להינות מהחגים (עד כמה שאפשר...) ולחשוב איך תיראה השנה הבאה שלי.
קודם כל סטודנטית? אחר כך מטפלת (בילדים)? או שהכי חשוב העסק?
סדר עדיפויות זה הכי קשה.. כי הכל כל כך חשוב!
אז השנה אני סטודנטית שנה ב' ומטפלת במוריץ, יונתן ואימרי ובעלת העסק שלי "בנות נהנות" לא בהכרח בסדר הזה :)  כי כמובן שעוד לא הצלחתי לפתור את עניין סדר העדיפויות..

אבל בכל זאת רציתי להיות טובה יותר השנה, רצינית יותר, יצירתית יותר, הכל יותר והרבה יותר.

רעיון קטן של חן (שאני מאוד אוהבת) הפך לרעיון גדול, וידעתי מה אני עושה עם השנה שלי-
מתחילה למכור ערכות הפעלה לימי הולדת דרך האתר שלי.

זה היה לא פשוט, הרבה חיפוש בגוגל והרבה טלפונים וגם חששות ודאגות שתמיד באות כשמתחילים משהו חדש.. אבל עכשיו זה כאן, זה פה וזה מוכן. הרעיון הפך למציאות ועכשיו צריך לספר לכולם. אז אני מספרת... :)





מה זה ערכות הפעלה?
ערכות הפעלה זה מארז שבו יש פעילות מוכנה, עם כל הדברים שצריך בשביל להכין את המוצר הסופי.
מארז של לוח מודעות מגנטי למשל מכיל- מגנט, בד, קישוטים, אטבים ודבק. וכמובן דף הדרכה שמסביר מה עושים.
יש גם ערכה של הכנת צמידים מחוטי טריקו ואפילו ערכת אירוח שכוללת את כל המוצרים שצריך לאירוח (ממפית עד כפית ומבלון עד דיגלון) כמספר המשתתפות.
פרטים נוספים ומחירי הערכות ניתן למצוא באתר- www.banotnehenot.com

לכבוד כל זה התכנסנו כל המשפחה ליום צילומים שכלל בעיקר מלא בישולים טעימים של יום הולדת. אני תמיד חושבת עליכם אז צילמתי שלבים ורשמתי מתכונים-

עוגת יום הולדת שוקולד-כוכבים
המתכון לעוגה הזו מאוד פשוט ותוכלו לקרוא עליו בקישור הזה- עוגת שוקולד פשוטה
הוספתי למתכון שתי כפות מכל דבר כדי שיספיק למלא גם תבנית עגולה לעוגה וגם תבנית כוכב קטנה.
אחרי ששתי העוגות (עיגול וכוכב) היו מוכנות, הנחתי את הכוכב מעל העיגול, מרחתי קרם שוקולד על הכל ופיזרתי סוכריות צבעוניות.




מרשמלו מצופה
השתמשתי באותו קרם שוקולד של העוגה (100 גרם שוקולד מריר + חצי מיכל שמנת מתוקה) תקעתי מראש כל מרשמלו על שיפוד ואז טבלתי את הקצה שלו בקרם, הרמתי והחזקתי ישר. חיכיתי 15 שניות ואז טבלתי בקערת סוכריות צבעוניות. מחכים קצת כדי לתת לשוקולד קצת להתקרר ולהתגבש אחרת הסוכריות יהיו כבדות עליו והכל יחליק ולא יעמוד יפה במקום. כדי לסדר את זה יפה ושהמרשמלו ישאר באוויר לקחתי עציץ פח ובתוכו שמתי תפוח אדמה, את השיפודים תקעתי בתוך התפוח אדמה והכל עמד יפה (במקום עציץ אפשר צנצנת/פחית או כל מיכל אחר, ובמקום תפוח אדמה אפשר ספוג לסידורי פרחים/חצץ/קלקר/וכו'). אפשר לשים במקרר או להשאיר בחוץ.






מקלות גבינה ותבלינים
ניקח שני מלבנים של בצק עלים ונרדד אותם קצת. נכין לנו בצד בקערה גבינה צהובה מגורדת,מלח פלפל, שמן זית ותבלינים (אורגנו, טימין, רוזמרין, זעתר.. מה שבא ברוך הבא). נפזר את התערובת על אחד המלבנים ונכסה בעזרת המלבן השני. נצמיד ונטפח בעזרת הידיים כך שיצמד טוב טוב.
כעת נחתוך לאורך את האמצע של המלבנים ולאחר מכן את כל מלבן חדש שנוצר נחתוך לרוחב לרצועות. בקיצור רצועות של 3*10 בערך. נרים ונסובב כמו ספירלה כל רצועה ונניח על נייר אפייה בתבנית אפייה.
נחמם תנור ל-200 מעלות ונכניס את המקלות ל-10 דקות של חום חזק. לאחר מכן נוריד ל-160 מעלות לעוד 25 דקות.
בצק עלים אוהב חום בהתחלה, לפתיחה של העלים.







קאפקייקס יוגורט וניל
את המתכון תוכלו למצוא בקישור שיעלה בקרוב. זה מתכון מעולה ומתבסס בעיקר על יוגורט שנותן מרקם מאוד נעים. החלטתי לא להשתמש בצבעי מאכל ולהכין פשוט קרם פודינג וניל וקישטתי בסוכריות צבעוניות.




הוספתי לשולחן חטיפים שנראו לי יחסית לא עתירי סוכר ומלח (לפחות ניסיתי...)
פופקורן, בייגלה, במבה, ירקות וקנקן מים.







משהו נחמד שאפשר לעשות הוא להכין לכל אורחת כוס ממתקים שבו תוכל לאסוף לה ממטעמי השולחן.
גם את הכוסות וכל שאר כלי האירוח שעל השולחן אפשר להזמין דרך האתר.
נכון שרק חסרה כאן הפעלה יצירתית וזו מסיבה מושלמת?!

שיהיה חורף נהדר ומלא ימי הולדת :)
נועה.

כתובת האתר שלי היא www.banotnehenot.com
לשאלות והזמנות 054-7674656 נועה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה