יום חמישי, 31 באוקטובר 2013

פסטה רוזה- התנסות עם בצק פסטה

לפני שאני עושה משהו אני תמיד עושה סקר שוק, חיפוש, משאל עם, משאל אמא ואם אפשר התנסות אישית.
תמיד סיקרן אותי להכין פסטה לבד! אז בגלל שאני גם הרפתקנית וגם פחדנית ביחד החלטתי לנסות ולשחק עם מגע של בצק פסטה לפני שאני רצה לקנות מכונה.

אז מסתבר שלמעדנות יש מוצר של בצק לפסטה (ממש לא מפרסמת אותם, הלוואי והייתי... אני עדיין סטודנטית תפרנית) הבצק מגיע קפוא וצריך לעשות לו הפשרה איטית ואורכה במקרר.
בקיצור, לא אכזבו! היה מאוד נחמד לחתוך, לבשל, לנסות, לעשות צורות, רביולי, ספגטי- מסיבה במטבח!
אני ממליצה לכם להתנסות עם בצק כדי להבין אם זה מרגש אתכם או שחבל על הזמן.
במקרה שלי- קונה מכונה! (או בנתיים משאילה מדודה שלי...)




מתכון לרוטב רוזה-
קוצצים בצל ומטגנים, לקראת סוף הטיגון מוסיפים 4-5 שיני שום.
נחתוך 3 עגבניות לריבועים קטנים ונכניס לסיר, ניתן להם להתבשל ולהוציא מיצים עם תיבול של מלח וכפית סוכר.
כשהעגבניות נראות טוב והוציאו את רוב הנוזלים, נוסיף 100 גר' רסק עגבניות, פלפל, אגוז מוסקט, אורגנו, בזיליקום (עדיף טרי). ניתן לזה להתחבר ולרתוח קצת ואז נוסיף שמנת לבישול (אני משתמשת ב15% שומן וזה בסדר גמור) מוסיפים שני שליש 2/3 מיכל ושוב נותנים לזה להתחבר ולרתוח.
מוכן!

בקיצור-
בצל - שום - עגבניות - רסק עגבניות - שמנת לבישול - מלח - סוכר - פלפל - אגוז מוסקט - אורגנו - בזיליקום

בתיאבון!



תגובה 1: