יום רביעי, 9 באוקטובר 2013

או לה לה פריז

חברים וחברות יקרים ויקרות, חלום שהתגשם ואני רוצה לשתף אתכם-
להשמין בפריז!

כן כן, הבגט, הקוראסון, החמאה אחחח החמאה!

אני לא אתיש אתכם במיקומים וכתובת כי אני פשוט הלכתי להמלצות של בלוגריות מומלצות אחרות :) (רשימה בסוף!)
אבל אני כן אנסה להכניס אתכם לאווירה שגרמה לי לחזור עם חשק לבשל, להתלבש, לתפור ולחיות!

כשנחתנו בלילה בשדה התעופה שרל דה גול עדיין לא הרגשתי את פריז באוויר ובעיקר הייתי עייפה.. אבל ברגע שיצאנו מכביש הטבעת העוטף אותה ונכנסו לעיניינים אמרתי: "יש כאן ריח של מאפים וחמאה". וזה הריח שליווה את כל הטיול.






לאוכל נחזור בהמשך, נעשה הפסקה קצרה כדי להתייחס לשבוע האופנה שחל בדיוק באותו שבוע בו שהינו בעיר, אל תתבלבלו זה היה לגמרי בטעות! אבל אני מקווה ששאבתי מספיק סטייל לפחות לעוד חצי שנה. האם זה מזג האוויר הקריר? או השפה המיוחדת? נפוליאון בעצמו? משהו גורם לאירופאים האלה, ובטח שלצרפתים, להתלבש בכזה שיק מוקפד אבל יחד עם זאת בקלילות וללא מאמץ. על מי אני עובדת ועל מי הם עובדים!? בטוח לוקח להם שעות להתארגן בבוקר ובכלל אין להם זמן לחיות כי הם צריכים גם לעבוד שעות נוספות בלשרוף את כל הקוראסונים האלה!?!







מקום מדהים שבילינו בו חצי יום ויכלנו להישאר גם שבוע הוא שוק הפשפשים הגדול בפריז שנקרא Saint-Ouen flea market או marché aux puces de saint ouen תגיעו אליו בעזרת המטרו, רדו בתחנה porte de clignancourt זו התחנה האחרונה של קו 4. 
שוק ע נ ק אבל בפריז כמו בפריז, זה כמו להסתובב במוזיאון. האנשים חביבים ושקטים, והפריטים קסומים.









נחזור לאוכל? ברור.. הירקות הטריים והמהממים שעושים חשק להיות רזה, לאכול סלט! זה כאילו כתוב עליהם "בריאות" בגדול. חזרתי עם מטרה אחת- להצליח להכין שעועית ירוקה כמו שהם עושים! טרייה, בצבע ירוק חי, קראנצ'י אך בשרני. כשאצליח, אתם תדעו. ואז תצליחו גם אתם!






סלט סרטנים עם מלפפון



אז לסיכום, היה נהדר ונהניתי מאוד. נפתח לי הדמיון וקיבלתי הרבה השראה.
סעו לפריז, או לכל מקום שעושה לכם טוב ונותן לכם רעיונות חדשים :)

נ ו ע ה







2 תגובות:

  1. יש לך את זה!
    ....מה?
    השיק הצרפתי!!!!!
    לזהות את הפרט הקטן, האומנותי שעושה את כל ההבדל.
    תודה תמונות על התמונות היפות ובכלל על הבלוג המקסים
    חנוכה שמח

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו איזה פרגון מדהים!
      תודה תודה :)
      חג שמח

      נועה

      מחק