יום שלישי, 29 בינואר 2013

ארוחה איטלקית לחברים :)

ביום שישי האחרון הזמנו חברים לארוחת ערב. כמובן שרציתי להרשים!
התחלתי לתכנן ולתכנן ויום לפני המאורע התברר לי שאחת המוזמנות אלרגית מאוד לחלב! (ואני רציתי לזניה..)
לא נורא אני קול, הכל בסדר. (בערך..)
שלחתי את דני לסופר ועוד ביום שישי ועוד לרמי לוי- גיבור!
עוד אני אספר לכם שכשהתחלתי לתכנן את התפריט חיפשתי באינטרנט עזרה לתפריט לארוחות שלמות ולא רק מתכונים וממש לא מצאתי. אז אם אני החלוצה כל הכבוד לי ואם כבר יש משהו בנושא אני אשמח לדעת!

תפריט לארוחה איטלקית ללא חלב ומוצריו (חוץ מהבראוניז כי לא יכולתי להתאפק!)

נתחיל במרק אפונה

 נעבור לאנטיפסטי
 חותכים איזה ירקות שרוצים:
פטריות, בטטות, קישואים, גמבה, שום, חצילים....
מסדרים יפה שכולם יקבלו השחמה יפה, מפזרים על הכל-
שמן זית בנדיבות, מלח גס, פלפל, רוזמרין
לבשל עד שנהיה רך ויפה.
איך אפשר אנטיפסטי בלי פוקאצה!?
איזו תפיחה מדהימה!
למנה העיקרית ספגטי מיט בולס

סלט
עם רוטב מדהים, חסה, בטטות, בצל, עגבניות
מצטערת זאת התמונה היחידה עם הסלט..
מים קרים עם חתיכות תפוז בפנים
ומלא שתייה חריפה :)

קינוחים:
בראוניז שוקולד
מתכון מלא בקרוב...

ועוגיות שיבולת של שועל של אפרת

* תכלס, יותר מידי אוכל.... הייתי כל היום במטבח....
אבל נהנתי :)
נועה.

תגובה 1: