יום שבת, 12 בינואר 2013

שיפוץ מהיר- שידת תפירה

לא תאמינו איזה אוצרות אפשר למצוא ברחוב! אמא שלי מצאה והביאה לי שידת תפירה ישנה שזה אושר כפול, גם שידה במצב לא רע וגם פריט עם היסטוריה :)
לא רציתי לצבוע אותו כרגע כי היה משהו בחום הכהה הזה שקנה אותי, יום יבוא ואני אשייף ואצבע אותו מחדש ואפנק אותו בלקה חדשה.. אבל בנתיים נסתפק בשיפוץ זריז...
כך היא הגיעה (בתמונה למטה..) אז קודם כל הוצאנו את מה שלא צריך, מדפון קטן לאחסון, הוצאתי אותו אבל אשמור אותו לפרוייקט אחר, זה יכול להיות מתלה לתכשיטים, לדואר, למפתחות, אדנית קטנה ועוד ועוד ועוד...
אחר כך נשים מדף (מעצים שגם מצאנו ברחוב ושימשו למספר דברים במהלך המעבר דירה האחרון) נשמור שהוא לא יפול על ידי מסמרים.
ונחזק את כל השידה, שבכל זאת עברו עליה שנים לא קלות...
ככה היא הגיעה

את המדפון נוציא אבל נשמור!

מתחילים לחבר את המדף

מחזקים את המבנה
ועכשיו לחלק הכייפי!
חיברתי ידיות מקסימות שנקנו בשוק הפשפשים ב7 ש"ח לידית (ושאף אחד לא יגיד לכם אחרת!)
ועל פס העץ של המדף שמציץ הדבקתי סרט וואשי טייפ שקניתי בOMG חנות וירטואלית מקסימה.

זה היה שיפוץ מהיר, לא תמיד חייבים לצבוע ולעשות בלגן בשביל להוסיף חיים למשהו.
למרות שלדעתי כל הכיף זה הבלגן... טוב נו, פעם הבאה :)

נועה.

7 תגובות:

  1. פרויקט מגניב. מעולה שיש לך עוזרים או יותר נכון עוזרות בחיפושים.
    חלק ממשפחה שלי חושבים שאנחנו אוספים בעיקר זבל :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אלכס! האמת שאני הצלחתי לגרור את כולם אחריי כי כשרואים איזה יופי אפשר לעשות כולם רוצים גם!

      מחק
  2. נועה, איזה יופי!! בגלל הפוסטים שלך ושל אלכס אני מסתובבת ברחוב ותמיד מסתכלת אם זורקים משהו מעניין לפח. הבעיה שבבאר-שבע זורקים בעיקר זבל ולא אוצרות כאלה! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לימור, יום אחד זה יגיע ואת תראי מעבר לזבל ותמצאי את הרהיט המושלם! אף פעם אל תפסיקי לחפש!
      חחח שמחה לדעת שאני נותנת השראה!

      מחק
  3. אנונימי27 אוגוסט, 2013

    מדהים!!
    שאלה קטנה - מאיפה בדיוק קנית את הידיות? אני מחפשת בול כאלה כבר הרבה זמן...

    השבמחק
    תשובות
    1. היי! תודה :)
      אני קניתי בשוק הפשפשים ב7 ₪, זה היה מזמן בחנות שנמצאת לי הרוכלים שמוכרים על הרצפה במרכז.
      אבל שבוע שעבר מצאתי בחנות בנחלת בינימין במחירים דומים ומאוד שמחתי :) זו חנות שיש בה גם רהיטים, מרקו קאירי
      נחלת בינימין 11

      מחק
  4. איזה שידה מהממת. ואיזה כייף שגיליתי את הבלוג שלך! מיד נרשמת לעדכונים :)

    השבמחק