יום שני, 27 ביוני 2016

שינוי והתחלה חדשה ❤

שלום לכל קוראי הבלוג!
אם הגעתם רק עכשיו יש לכם הרבה פוסטים לדפדף בהם כאן (מתכונים, הדרכות, המלצות וכו') ואחרי שתסיימו אתם מוזמנים לעבור לאתר החדש (החל מ-1/7/2016).
אם אתם פה כבר ממזמן, אז אתם בטח יודעים כמה הבלוג הזה הוא חלק ענק מהחיים שלי ובשבילכם כתבתי את זה:

התחלתי את הבלוג באפריל 2012 כמה ימים לפני יום הולדת 22 שלי :) הייתי כמה חודשים משוחררת מהצבא וחיפשתי את עצמי, מאז שאני זוכרת את עצמי התחביבים שלי היו צופים ועוד כל מיני דברים לא מיוחדים ממש כמו לקרוא ספרים ולראות סרטים.. אז פתחתי את הבלוג במטרה לגלות את עצמי- וזה הצליח!
הדרכות, הסברים, מתכונים, "עשה זאת בעצמך", תפירה, ריקמה, סריגה, בישול, אפייה, אירועים, יצירות ומה לא היה פה!? והכל צילמתי ופירטתי בקפידה כדי להראות לכם שאם אני יכולה, אז גם אתם יכולים.
במהלך הזמן הזה עברתי הרבה דברים, עבודות, לימודים וכו' אבל הבלוג תמיד המשיך איתי. מעולם לא ידעתי שאני בלוגרית, אבל לתעד כל רגע, לצלם כל דבר ותמיד לחשוב על הפרויקט הבא, כנראה שזה תפור עליי.

למה אני מספרת לכם את כל זה?
כדי שתתרגשו ביחד איתי, גדלתי עם הבלוג הזה ובעוד כשבועיים אני אפסיק לפרסם בו דברים, הוא תמיד יהיה פה בשבילכם למתכון ועצה אבל מעכשיו הבלוג מתאחד עם הדבר שנהיה החלק היותר חשוב בחיי- יצירתילי

בעצם במהלך החיפוש העצמי הזה ולמען האמת לחלוטין במקריות, צמח לצד הבלוג גם עסק חדש, שלי. גם הוא עבר שינויים והתפתחות ואני יודעת שגם אתם הייתם שם כדי לראות ולתמוך מהצד ועכשיו הגיע הזמן שלו לקבל את כל תשומת הלב שלי. התחביב הפך למקצוע :) והבלוג הפך ליצירתילי. אני עדיין בלוגרית, עדיין תוכלו לקרוא הדרכות ומתכונים שלי, עדיין אעשה סרטוני הדרכה בשבילכם.. פשוט תחת השם יצירתילי.

אז מקווה שיהיה לכולנו מעבר קל, מזמינה אתכם לעבור ביחד איתי לאתר החדש ולהמשיך להינות מהדברים הקטנים בחיים, מיצירה והתחדשות.

אוהבת מאוד ותודה ענקית
נועה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה