יום רביעי, 27 בפברואר 2013

שיפוץ- משרפרף להדום!

אחד הפרוייקטים היותר מוצלחים שלי למייקאובר לרהיטים.
את השרפרף הזה מצאתי עמוק במחסן של אבא שלי וכרגיל רק אני רואה מאחורי הזבל, וידעתי שהוא נועד להיות הדום בסלון שלי.
אז הפכתי את הברווזון לברבור.
ולא עשיתי זאת לבד- הבדים של דנדו תמיד שם בשבילי :) גם בפייסבוק!


התחלתי מלשייף את הכל. היה קשה, קשה כל כך שזה גרם לי לקנות מלטשת. אני משייפת הרבה ופעם הייתי נעזרת במלטשת של חברים אבל מאז שעברנו דירה המלטשת (שגרה בצפון) מאוד רחוקה... אחרי חודש של נסיונות בליטוש ידני- נמאס לי! קניתי את המלטשת הכי זולה שיש 150 ש"ח ועובדת מצויין!!
חיזקתי את החיבורים בעזרת דבק נגרים, בכל זאת עברו על השרפרף כמה שנים טובות....הרחקתי מעט את הרווחים שמתי המון דבק ואז עם קונטרה בצד אחד ומגבת ופטיש בצד שני (מגבת כדי לא לפגוע בעץ) הדקתי חזרה.
אחרי השיוף והחיזוקים עברתי לצביעה. צבעתי בצבע שמן פוליאור של טמבור בצבע קרם.
השתשמתי במברשת זולה שאחר כך זרקתי (כי אין לי כוח להתעסק עם טרמפנטין..)
צבעתי שכבה אחת כי אהבתי את המראה שיצא לי :)


עכשיו לריפוד-
גזרתי חתיכה של ספוג שהייתה לי בבית (אפשר גם לקנות או למצוא ברחוב בספות ישנות)
מתחתי את הבד ובעזרת אקדח סיכות הצמדתי אותו לשרפרף מלמטה, ועשיתי מכפלת קטנה לבד כדי שלא יראו אותו מציץ.


זהו, שיהיה לכם בהצלחה!!
נועה.

10 תגובות:

  1. היי, פעם ראשונה בבלוג, ממש נחמד פה, הוסף לגוגלרידר!
    שאלה: אפשר פרטים על המלטשת? מותג ואיפה קנית? המחיר הפתיע אותי ומתאים לי בול לפרוייקטים קטנים :)
    תודה!
    גל

    השבמחק
    תשובות
    1. את המלטשת קניתי בהום סנטר אבל ראיתי גם בACE.
      היא של חברת Wolf זו חברה סינית או משהו כזה ובגלל זה היא זולה, עלתה בסביבות 150 ש"ח.
      יש לנו גם מקדחה של החברה הזו כבר שנתיים שמתפקדת מעולה אז מבחינתי הזול עוד לא הוכיח עצמו כלא שווה אלא להפך.
      צריך לקנות לה בנוסף גליל של נייר שיוף בעובי שתרצי, אני קניתי 3 ו-0 והאמת שגם ה-3 מאוד עדין.
      אני מוסיפה תמונות בפייסבוק שתוכלי להתרשם.
      (הקישור לפייסבוק נמצא למעלה בתפריט)

      ותודה על המחמאות עשית לי את היום!

      מחק
  2. כל הכבוד, יצאה ממש מגניב

    השבמחק
  3. יפה מאוד וההסברים גם יפים!
    מותר לשאול איזה מלטשת קנית? איפה? ואם היא מתאימה גם למשטחים היותר קטנים ומעוקלים (כמו הרגליות)?
    נורא הזדהיתי עם המיאוס מהשיוף הידני :-)

    השבמחק
  4. את המלטשת קניתי בהום סנטר אבל ראיתי גם בACE.
    היא של חברת Wolf זו חברה סינית או משהו כזה ובגלל זה היא זולה, עלתה בסביבות 150 ש"ח.
    יש לנו גם מקדחה של החברה הזו כבר שנתיים שמתפקדת מעולה אז מבחינתי הזול עוד לא הוכיח עצמו כלא שווה אלא להפך.
    צריך לקנות לה בנוסף גליל של נייר שיוף בעובי שתרצי, אני קניתי 3 ו-0 והאמת שגם ה-3 מאוד עדין.
    אני מוסיפה תמונות בפייסבוק שתוכלי להתרשם.
    (הקישור לפייסבוק נמצא למעלה בתפריט)

    ותודה על הפירגון! אני תמיד שמחה לשמוע!

    השבמחק
  5. איזה יופי.
    באתי, ראיתי, התלהבתי ומיד עשיתי מנוי לבלוג.
    :)

    השבמחק
  6. אנונימי23 אפריל, 2013

    מעולה! פשוט מעולה! הבלוג מעולה, השרפרף יפיפה, ההסברים כל כךברורים ועושים חשק... כל הכבוד 😉

    השבמחק