יום רביעי, 2 בספטמבר 2015

הדרכה מצולמת- איך לתפור מושב מרופד לספסל!

היי, אני רוצה לשתף אתכם במשהו חדש ומרגש שקורה אצלי.
החלטתי לעשות שידרוג לעצמי ולתחביבי ורכשתי מצלמת וידאו חח כן עד עכשיו היה רק סטילס. ואם אני לא אתקדם עם הקידמה אז מי?!
פתחתי ערוץ YouTube שאני יותר מאתרגש ואשמח אם תרשמו אליו, כך גם תוכלו לעקוב אחרי ההדרכות המצולמות.
קישור לערוץ YouTube (שם הערוץ הוא יצירתילי כשם העסק שלי)



ההדרכה הראשונה היא איך לתפור מושב מרופד לספסל. חיכיתי המון זמן כדי סוף סוף להוציא את הפרוייקט הזה לפועל והאמת שיצא יותר מושלם ממש שציפיתי אפילו (עם הניסיון משתפרים, אז קדימה אל תפחדו לנסות!).

אם יש שאלות אשמח לעזור!
אפשר לפנות אליי כאן בתגובות, בפייסבוק או בתגובות בערוץ YouTube.

ועוד דבר,
פתחתי VLOG אישי, זהו וידאו בלוג אישי למי מכם שרוצה קצת להכיר אותי :)
אתם מוזמנים להירשם גם לערוץ הזה ולהינות ביחד איתי.
קישור לערוץ האישי שלי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה