יום שני, 6 בינואר 2014

פסק זמן- החמישייה שלי להשראה

אם ברגע שקראתי לפוסט הזה פסק זמן, הדבר הראשון שעלה לי בראש זה ממש חטיף שוקולד נוגט קראנצ'י ויאמי אז אתם בטוח יכולים לדעת שמצבי.. קשה.

ומה עושה בלוגרית של עשייה ואוכל שכל הזמן עולים לה מלא רעיונות בראש ואין לה זמן (!!) כי היא בתקופת מבחנים?
מבלה בפינטרסט בין תרגיל לתרגיל, מכינה חביתה ומדמיינת פריטטה, עושה פס עם מרקר ומדמיינת שצבעה עכשיו קיר בכחול, מחליפה חוד בעיפרון ומדמיינת שתיקנה כסא שמצאה ברחוב...

וכמובן שדווקא כשאין זמן לחיות, עולים כל הרעיונות הכי טובים! הכי יצירתיים! והכי בא לי לעשות אותם! הכל חוץ מללמוד!

מה את מתלוננת נועה!?
צודקים!

קבלו קצת השראה, כי זה מה שמחזיק את יצר העשייה שלי על אש קטנה :)

omiyageblogs
בלוג יצירתי במיוחד עם הדרכות מקסימות!


oh happy day
בלוג השראה לעיצוב הבית, ילדים, משפחה, אירוח, מה לא!? וגם הדרכות מהממות!
craftifairy
בלוג ישראלי לעיצוב, עשה זאת בעצמך ומלא רעיונות מדהימים! אני אוהבת לשוטט בו ולהגיד- וואו...


bright bazaar blog
עיצוב הבית? הדבר החם הבא? שילובי והתאמת צבעים? זה ה-מקום!

cotton and curls
בלוג אופנה, וכמובן עשי זאת בעצמך, למשל עשי לך חצאית מחולצה מחוייטת של בעלך, או עשי לך נעליים מגניבות מסניקרס ב100 ש"ח... אישה כלבבי :)

אז זאת הייתה החמישיה הפותחת שלי!
מוזמנים לבקר אצלי בפינטרסט, אני תמיד שם :)
pinterest/noastukalin

תגובה 1: