יום שבת, 27 באוקטובר 2012

תתחדשו- איך לעצב בלוג?

ברוכים הבאים לעיצוב החדש של הבלוג, מקווה שתאהבו ושיהיה לכם יותר נוח למצוא את מה שאתם מחפשים ויותר נעים להסתכל על ההסברים :)
את כל השינוי האלה עשיתי לבד לבד! מה שאומר שגם אתם יכולים...
לפניכם האתרים והעזרים בהם השתמשתי, לשאלות נוספות אנא כתבו הערה למטה.

אז התחלתי בכך שעברתי לתצוגה דינאמית של בלוגר, למידע נוסף אודות תצוגה דינאמית לחצו כאן.
הבעיה בתצוגה דינאמית היא שמאוד מסובך להפוך אותה לאישית, מה שנקרא "custom made", אבל לא נתתי לזה לעמוד בדרכי ומצאתי מלא מדריכים שיעזרו לי. (כדי להגיע לקישור לחצו על המילה עם הקו למטה).
באופן כללי האתר הזה מעולה ויש בו הכל southern speakers. הינה המדריכים שאני השתמשתי בהם:
Photoshop:
פונטים לבלוג לקחתי מאתר "העוקץ".
הורדתי צורות מיוחדות לפוטושופ מכאן. ובכלל אתם יכולים פשוט לחפש בגוגל. ואיך להוריד את זה לפוטושופ אחרי שזה כבר על המחשב למדתי כאן.
איך לשחק עם הכיתוב למדתי פה.

Facebook:
האמת שעם זה אני עדיין מסתבכת, משהו בקישור like שבסוף כל פוסט בעייתי ולא עובד טוב. כשאמצא תשובה איידע אתכם, בכל אופן מאוד קל להוסיף קישור של פייסבוק זה נקרא "plug-in" ותוכלו למצוא את זה כאן.

בהצלחה לכם ולי, אם יש בעיות או אם אתם מוצאים באגים אני אשמח לדעת!

תודה,
נועה.

4 תגובות:

  1. תודה! ברור ומפורט! עזרת לי!

    השבמחק
  2. תשובות
    1. בכיף! וואו זה פוסט כל כך ישן... אולי הגיע הזמן לחדש? חחח

      מחק