יום שלישי, 29 במרץ 2016

צביעת מגש עץ ושימוש בעלי זהב DIY

כבר הרבה זמן חיפשתי לעשות פרוייקט שיכלול בו עבודה ושימוש בעלי זהב ליצירה. זה מוצר שתמיד סיקרן אותי וסוף סוף ראיתי כמה זה קל להשתמש בו. מה שמיוחד בעלי זהב זה שהם נותנים ממש גימור נוצץ ומיוחד, שונה לגמרי מטושים/צבע אקריל/טוליפ וכו'. אם אתם רוצים לשדרג כל פריט בבית זה פתרון מעולה כי החומר הזה עובד על כל דבר! עץ, קרמיקה, זכוכית ואפילו יש דפים מיוחדים כאלה לבד (את זה עוד לא ניסיתי..).

מוזמנים לצפות בסרטון כאן ובהמשך הדרכה מקוצרת.

אז התחלתי מלצבוע את המגש בעזרת מכחול וצבעי אקריל. נעזרתי בוואשי טייפ כדי לעשות הפרדה מדוייקת בין הצבעים.
אני מאוד אוהבת את המוטיב הגיאומטרי וכמובן שחור ולבן זה קלאסי ולכן צבעתי את המגש באלכסון של שני הצבעים האלו ופלוסים חמודים בזהב עליהם אסביר בהמשך.




חיכיתי לייבוש מלא של הצבע ואז עברתי לעלי הזהב. עלי זהב מגיעים בדפים נפרדים וצריך להשתמש בדבק מיוחד שמותאם להם כדי להדביק אותם (ניתן לראות בסרטון). בעזרת מכחול נעשה צורות עם הדבק המתאים לעלי זהב, אני עשיתי צורות של פלוסים אבל אפשר לעשות כל צורה שתרצו, קחו בחשבון שרק מה שיגע בדבק ידבק וישאר.
עכשיו בעדינות נניח את עלי הזהב על המשטח, רצוי לא לגעת הרבה עם הידיים. לאחר שהנחתם בעדינות קחו נייר סופג או חתיכת בד יבשה וטיפחו קלות על עלה הזהב כך שהכל יצמד טוב לדבק. אנחנו לא רוצים לגעת עם האצבעות כדי לא להשאיר טביעות אצבע על העלה, אפשר גם להשתמש בכפפות.
נחכה לפחו שעה לייבוש מלא ואז נבריש את שאריו הזהב שלא נשארו צמודות למשטח.
מומלץ לסיים במריחת לכה על כל המגש!
בהצלחה, ולשאלות אתם יכולים לכתוב לי :)






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה