יום ראשון, 15 בנובמבר 2015

איך לרפד כיסא | חידוש רהיטים!

היי, והפעם אני לוקחת אתכם איתי לעולם חידוש הרהיטים. אני מאוד אוהבת למצוא דברים ברחוב או לקבל ממישהו שלא צריך פריט מסוים ולשפץ אותו- לתת לו חיים חדשים!
הפעם זה לא ממש פריט שסיים את חייו, אלא פינת אוכל יפיפיה ועתיקה שיש לנו במשפחה, שלאחר הקייטנה שעשיתי בקיץ (ראה יצירתילי :)) הריפוד התלכלך מאוד וכבר לא מחמיא לשולחן ולכסאות היפים.
אז, קניתי בד ופשוט החלפתי את הריפוד!
רוצים לדעת איך לעשות את זה בעצמכם? הכל בסרטון ההדרכה שהכנתי לכם וגם סיכום קצר בסוף הפוסט.

מה תצטרכו?
בד חדש
לבד
נייר אפייה
טוש
מספריים
אקדח סיכות
צבת
מברג

נוציא את המושב מהכסא.
נשלוף את הסיכות הישנות.
נרפד מחדש בעזרת אקדח סיכות.
נכין שבלונה מנייר אפייה, ונגזור חתיכת לבד שתוכל לכסות את תחתית המושב.
נחזיר בחזרה את המושב.

בהצלחה!

2 תגובות:

  1. כל הכבוד שעשית סרטון, דרך מעולה להעביר את הידע.

    השבמחק
  2. תודה! אני נהנית מאוד וזה נראה לי דרך מעניינת יותר ואולי עוזרת לי להעביר את ההדרכה בצורה שבה אני לא מפספסת דברים וגם זה נותן לי להעביר דברים שלפעמים אי אפשר להסביר אלא רק להראות :)

    השבמחק