יום שישי, 5 באפריל 2013

עיצוב אירוע- מסיבת הפתעה ליום הולדת 50!

שלום חברים וחברות, כן קצת נעלמתי בחודש האחרון.. אבל למטרה טובה!
אירגון והפקת מסיבת הפתעה לאבא שלי היקר שחוגג יום הולדת 50!
אני כבר שלושה חודשים בתוך העניין אבל החודש האחרון היה העמוס והחשוב מכולם ובגלל ההפתעה לא יכולתי לשתף אתכם קודם :) אבל תמיד הייתם במחשבותיי ואת הכל צילמתי כדי שאראה לכם אחר כך!



טיפים לארגון אירוע קטן:
היו 45 מוזמנים (זה המון אבל נחשב כאירוע קטן)
ולארגן אירוע בפסח זה ממש לא משהו שאני ממליצה..
אוכל- קייטרינג עולה יותר מלהכין לבד, אבל זמן זה גם כסף ולא כל אחד ערוך ויכול להכין לבד קייטרינג ל45 איש. אחרי טלפונים ללפחות 12 מקומות שונים שמהם 90% לא עובדים בפסח ו-10% גובים תשלום מוגזם כי זה פסח ואף אחד לא עובד חוץ מהם- החלטתי להכין הכל לבד. תקראו לי משוגעת, אתם צודקים! אבל בניהול זמן נכון וקצת עזרה מסבתא ודודה הכל אפשרי!
חימום האוכל נעשה באמצעות שתי פלטות חשמליות שהושאלו מחברים אבל ניתן גם להשכיר בעלות צנועה של 30 ש"ח לפלטה. האוכל נשאר חם וזה מאוד חשוב באירוע לפי דעתי.

מקום- למזלי קרובת משפחה הציעה שנעשה את המסיבה במועדון של הבניין בו היא גרה, ואז מצאנו מקום ללא עלות ויכולנו להשקיע יותר בדברים אחרים. אם לא הייתי מוצאת מקום כזה הייתי מנסה למצוא מתנס או מקום של ויצו או חדר לאירועים קטנים להשכרה כי אני מניחה שזה יהיה יותר זול.

צילום- את האירוע צילמו בני משפחה וחברים, כמובן שאנחנו הבאנו את המצלמה המקצועית שלנו ובטריות ספייר אבל הכרטיס זיכרון נשאר במחשב בבית :/ אם זה רק מה ששכחתי, דיינו!

הגברה- למזלי אבא שלי קנה לפני כמה שנים בידורית ובה רמקולים ומיקרופונים אבל אני בטוחה שאפשר להשכיר, לא ידועים לי המחירים.

הגשה- למען האמת תאמינו או לא אפשר למצוא כלים רגילים (כלומר לא חד פעמי) במחיר יותר זול מחד פעמי, זה נראה יותר מושקע, יוקרתי ואקולוגי והם לוקחים את הכלים המלוכלכים חזרה! שוב בגלל הפסח הזה לא הצלחתי למצוא מקום פתוח ובמחיר סביר אבל קניתי כלים חד פעמיים לא יקרים והם השתלבו יפה מאוד בעזרת כמה טצ׳ים קטנים.

ציוד הושבה- המקום היה קצת קטן מידי כדי להושיב את כולם סביב שולחנות וגם רציתי שיהיה נוח להתערבב ולפתח שיחות עם כולם, שיהיה כיף ומשוחרר! אז הזמנתי חמישה שולחנות עגולים בקוטר 60 ס״מ כדי שיהיה איפה לשים צלחת או משקה. הזמנתי מחברת אינגו, השירות היה אדיב ומהיר, המחיר מעולה והמוצרים מדהימים ומשדרגים! כיסאות ושולחנות גדולים להגשה כבר היו במקום שבו השתמשתי.

סרט- כמובן שמסיבה כזו דורשת סרט איכותי ומרגש ובגלל שלא היה לי זמן חיפשתי פתרון שיעשה את זה בשבילי. השתמשתי באתר שנקרא Animato הוא בהחלט עזר לי מאוד ויצא סרט מקסים שלא הפסיקו לדבר עליו אבל אני גם חייבת להזהיר שהם כל הזמן גובים עוד כסף ולא בדיוק נותנים את מה שכתוב אז שימו לב וקחו בחשבון.

קישוטים- הינה הגענו לחלק הכי כייפי!! קישוטים!
השתמשתי במפות לבנות עם עיטור כסוף שכבר היה לנו בבית, הרגשתי שלבן נותן חגיגיות והאוכל הצבעוני ייראה טוב עליו.
המשכתי עם העיטורים הכסופים וקניתי כלי הגשה, כוסות, סכום, צלחות בצבע כסף.
את הסכום עטפתי במפית וקשרתי בסרט, סידרתי יפה בתוך סלסלה שמצאתי ברחוב והוספתי פריט עיצובי. גם את הלחמניות סידרתי בתוך סלסלה למראה כפרי וחמוד.
אבא שלי מאוד אוהב צבע כחול אז הוספתי נגיעות של כחול, במפיות, בסרטים, בבלונים.
וכדי להוסיף כיף וצבעוניות קניתי פרחים- נוריות בסגול כהה וצהוב, עד עד כחול כהה, ליזיאנטוס סגול ועוד פרח לבן ששכחתי את שמו. את הסידורים הרכבתי בעצמי והכנסתי לצנצנות שאני אוספת כבר חודשים. וזה כמובן חסך כסף וגם נהניתי :)
הכנתי תגיות על שיפודים בעזרת פרינטבל שמצאתי-הינה הקישור לחצו כאן- זה גם היה יפה ומוסיף וגם חסך לי להגיד לכולם מה יש בפשטידה זאת ואיזה גבינה זאת ו....
את הסלמון קניתי במשקל וגילגלתי בעצמי (קילו סלמון!!) כדי להחזיק אותם יפים וגם כדי שהניילון לא יידבק נעצתי בהם קיסם שעיטרתי בעזרת הוואשי טייפ של OMG. עוד דבר שעשיתי עם הוואשי טייפ זה לעטר את הצנצנות של הפרחים!
עוד דבר קטן שעשיתי הוא לאסוף בקבוקי יין ובירה שאותם צבעתי בספריי בשני צבעים, תכלת וכחול ובתוכם עשיתי גם סידורי פרחים. הספריי עלה 12 ש״ח ליחידה בחנות של יעקובי.

זהו, נראה לי.. סבתא שלי, בני משפחה, אמא, עוד סבתא ודני היקר, בלעדיכם לא הייתי מצליחה לארגן את כל זה ולהישאר שפויה!









4 תגובות:

  1. אנונימי08 אפריל, 2013

    איזה בת מדהימה את, וכל כך מוכשרת. אבא שלך בטח מאוד גאה בך על הפקה שכזו.
    הייתי בסיטואציה דומה כשהכנו להוריי מסיבת הפתעה ליום הנישואין ה-50 שלהם. אמנם ההכנות היו מסוג אחר כי עשינו את האירוע במקום שנתן את הארוחה, אך הכנו המון דברים כמו שיר שכתבתי במיוחד עבורם, מצגת, מתנות וברכות מיוחדות. מכירה את המתח הזה והלחץ, אבל כשזה נעשה למען מישהו אהוב ויקר, זה הופך את זה לכייף, וכל ההתרגשות עושה טוב בלב.
    שיהיה לו מזל טוב, ותמשיכי עם הגישה הנהדרת שלך, עם ההקפדה על הפרטים הקטנים והמקסימים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה! עשית לי את היום!

      מחק
    2. אנונימי07 אוגוסט, 2013

      כל הכבוד


      לאבי יש יום הולדת 50 אשמח באם יש לך עוד רעיונות ורד verdm@walla.com

      מחק
    3. היי ורד, תודה! ונהיה בקשר :)

      מחק