יום ראשון, 9 בדצמבר 2012

איך להכין חנוכייה- עשה זאת בעצמך!

לדני היה רעיון מעולה: "נועה בואי נכין חנוכייה בעצמנו!".
אז חשבתי וחשבתי ומצאתי פתרון יצירתי ומיוחד, נכין חנוכייה מגבס.
אני זוכרת שפעם באיזה שיעור אומנות עבדנו עם גבס, וזכרתי שזה היה די קל...

את היצירה הזו אפשר להכין ילדים בכיף או עם מבוגרים בכיף!
תצטרכו:
- איזשהו חומר שישמש כבסיס (עץ, פלסטיק, קופסא וכו')
- חבילה של דפי גבס ליצירה (עלה לי 3 ש"ח ל10 חבילות כשבסוף השתמשתי רק בשתיים)
- מכחולים
- צבעי גואש או צבעי אקריל

אני בניתי בסיס מחתיכות עץ שנשארו מהשיפוצים של מעבר הדירה האחרון שלנו.
ואת הקנים לחנוכייה הכנתי מפקקים של נביעות ששלפתי מהמיחזורית ברחוב.



היה לי באחד העצים חור שמילאתי עם דבק חם כדי שיהיה מראה חלק ונוח לעבודה.

ואז פשוט מתחילים לצפות את הכל ברצועות של גבס, קודם חותכים חתיכות, אפשר בכל גודל שנוח ומתאים לנו לעבוד איתו, שמים ל10-15 שניות בכל עם מים ומניחים על הבסיס. קצת מלטפים כדי שיהיה מראה חלק יותר.
ונותנים לזה לילה או כמה שצריך, להתייבש.

אחר כך צובעים בכיף איך שרוצים!
חג שמח!
נועה.




2 תגובות:

  1. כל הכבוד על היצירתיות. חג שמח

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! אשמח אם תכין גם אתה ותשלח לי תמונה :)
      חג שמח!

      מחק